Crowdfunding jako nový fenomén – Bc. Barbora Jiříčková
Bc. Barbora Jiříčková
Bakalářská práce
Crowdfunding jako nový fenomén
Crowdfunding as a new phenomenon
Anotace:
Práce je věnovaná tématu crowdfundingu, novodobé formy financování projektu s využitím webu 2.0 a nových médií. Práce se zabývá teoretickým pozadím tohoto fenoménu, představuje různé možnosti financování projektů a je završena nastavením skutečné crowdfundingové kampaně včetně vyhodnocení jejího úspěchu.Abstract:
The thesis deals with the topic of crowdfunding - modern form of financing the project using Web 2.0 and new media. The work describes the theoretical background of this phenomenon and different financing schemes for a small projects. Part of the thesis is setting of a real crowdfunding campaign, including an evaluation of its success.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nf1yv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2014
- Vedoucí: Mgr. Leo Nitče
- Oponent: Mgr. Jan Miškov
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Crowdfundingová kampaň hudebního alba
Doubravka Čermáková -
Crowdfundingová kampaň pro vybranou organizaci
Jakub LOCHAŘ -
Crowdfunding jako nový nástroj financování neziskových projektů
Filip Černý -
Crowdfundingová kampaň pro hudební projekt
Ludmila Šindlerová -
Crowdfundingová kampaň v České republice a možnosti jejího využití
Ondřej Kusovský -
Crowdfunding jako nástroj financování podniku
Jitka Došková -
Crowdfunding - způsob financování podnikatelského záměru
Jitka Sejkorová -
Crowdfunding jako zdroj financování vydávání knih
Barbora Kohoutová