Bc. Pavla Holotová

Diplomová práce

Analýza spotřebitelského věrnostního programu vybrané společnosti

The analysis of customers’ loyalty programme of the selected company
Anotace:
Tématem mé diplomové práce je posouzení a zhodnocení stěžejních věrnostních programů vybrané společnosti, jež provozovala za posledních 10 let. Na základě analýzy poskytnout relevantní doporučení pro úspěšnější provoz věrnostního programu. Teoretická část práce popisuje problematiku budování vztahu se zákazníkem, měření jeho spokojenosti a cesty, jak je možné usilovat o proměnu spokojeného zákazníka …více
Abstract:
Main topic of my thesis is to assess and evaluate key loyalty programs of the company, which have been used in the company in the last 10 years. Then, based on the analysis, provide a relevant recommendation for more successful usage of loyalty programs. The theoretical part of the thesis at first matters the building of relationship with the customer, measurement of his/her satisfaction and the opportunities …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 6. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 8. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní