Bc. Lidia Panova

Bakalářská práce

Moderní formy marketingové komunikace

Modern forms of marketing communication
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá moderními formami marketingové komunikace. Teoretická část vychází z odborné literatury týkající se této problematiky. Praktická část je zaměřená na marketingovou komunikaci společnosti Tchibo na českém trhu. Byla provedena analýza konkurence a zhodnocení současného obchodního modelu společnosti. V praktické části bylo provedeno dotazníkové šetření s cílem zjistit, nakolik …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with modern forms of marketing communication. The theoretical part is based on specialized literature on this issue. The practical part is focused on the marketing communication of the company Tchibo on the Czech market. An analysis of the competition and an evaluation of the current business model of the company were carried out. In the practical part, a questionnaire was …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2018
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
  • Oponent: Mgr. Pavel Kotyza

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní