Moderní formy marketingové komunikace – Bc. Lidia Panova
Bc. Lidia Panova
Bakalářská práce
Moderní formy marketingové komunikace
Modern forms of marketing communication
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá moderními formami marketingové komunikace. Teoretická část vychází z odborné literatury týkající se této problematiky. Praktická část je zaměřená na marketingovou komunikaci společnosti Tchibo na českém trhu. Byla provedena analýza konkurence a zhodnocení současného obchodního modelu společnosti. V praktické části bylo provedeno dotazníkové šetření s cílem zjistit, nakolik …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with modern forms of marketing communication. The theoretical part is based on specialized literature on this issue. The practical part is focused on the marketing communication of the company Tchibo on the Czech market. An analysis of the competition and an evaluation of the current business model of the company were carried out. In the practical part, a questionnaire was …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xuyra/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: Mgr. Pavel Kotyza
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova