Maloobchodní činnosti v Lidl Česká republika v.o.s. – Pavla Absolonová
Pavla Absolonová
Bachelor's thesis
Maloobchodní činnosti v Lidl Česká republika v.o.s.
Retail activities in Lidl Česká republika v. o. s.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá maloobchodními činnostmi ve vybraném podniku Lidl Česká republika v.o.s. Práce je rozdělena do dvou částí. První, teoretická, část se věnuje vymezení pojmů souvisejících s maloobchodem, uvedení do problematiky maloobchodních činností a charakterizování zákazníka. Následující, praktická, část se zaměřuje na současný stav prováděných maloobchodních činností vybranou společností …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the retail activities in selected company Lidl Česká Republika v.o.s. The thesis is divided into two parts. The first, theoretical, section deals with the definition of concepts related to retail, introduction of retail activities and customer definition. The following, practical, section focuses on the current state of the retail activities performed by the selected …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petra Matějovská, Ph.D., MBA
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Absolonová, Pavla. Maloobchodní činnosti v Lidl Česká republika v.o.s.. Liberec, 2018. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management of International Trade
Theses on a related topic
-
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Lenka Hrnčířová -
Marketingová komunikace v odvětví maloobchodu
Iveta Koloušková -
Plán marketingové komunikace firmy XY
Ludmila MÜLLEROVÁ -
Návrhy na zefektivnění marketingové komunikace v konkrétních maloobchodních jednotkách
Michaela SLADKÁ -
Biopotraviny ve Zlínském kraji-návrh plánu komunikace pro menší maloobchodní prodejny
Ludmila SLEZÁKOVÁ -
Návrh marketingovej komunikácie pre vybraný maloobchod
Simona Brejková -
Spokojenost zákazníka v maloobchodě
Štěpánka Jakubcová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights