Eva ČERVENÁ

Bakalářská práce

Marketingový plán kaváren Cross Cafe

Marketing plan Coffee Bars CrossCafe, Inc.
Anotace:
Tématem bakalářské práce je sestavení marketingového plánu pro kavárny CrossCafe, s. r. o. První část práce popisuje teoretické kroky při sestavování marketingového plánu. Jako zdroje informací, které byly vyuţity ke zpracování této části, byla pouţita literatura zabývající se marketingem a problematikou marketingového plánování. Druhá část práce se zabývá praktickým sestavením marketingového plánu …více
Abstract:
The theme of this bachelor´s dissertation is the composition of a marketing plan Coffee Bars CrossCafe, Inc. The first part of the dissertation describes the theoretical steps of the composition of the marketing plan. As the resources which were used for processing of this part were gained publications concerned with marketing problems. The second part of the dissertation defines the actual composition …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ČERVENÁ, Eva. Marketingový plán kaváren Cross Cafe. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 13. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností