Využití systému plánů a rozpočtů v řízení odbytu ve společnosti ŠKODA AUTO a.s. – Oleksandra Valerijivna Lebedzeva
Oleksandra Valerijivna Lebedzeva
Master's thesis
Využití systému plánů a rozpočtů v řízení odbytu ve společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Steering of sales department using system of plans and budgets in ŠKODA AUTO a.s. company.
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je analýza využití systému plánů a rozpočtů v řízení odbytu společnosti ŠKODA AUTO a.s. V teoretické části jsou vymezeny základní definice pojmů plán a rozpočet a také analyzovány různé názory vědecké a odborné veřejnosti ohledně využití systému plánů a rozpočtů v řízení podniku. Dále pak jsou charakterizovány základní přístupy k rozpočtování a podrobně popsán postup sestavení …viacAbstract:
The aim of this Master Thesis is to analyze using the system of plans and budgets in a steering of sales department in the company SKODA AUTO a.s. In the theoretical part are basically defined terms plans and budgets and also analyzed different point of views of scientific and professional public on using system of plans and budgets in business management. Then are characterized the basic approaches …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 2. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/30255
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 2. 2012
- Vedúci: Hana Scholleová
- Oponent: Lucie Kloučková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/30255
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje a analýza věrnostního programu na čerpací stanici Fill in station
Nela Bartošová -
Podpora prodeje a spotřebitelské soutěže
Lucie Kučerová -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru telekomunikací
Luděk Hrdlička -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru finančních služeb
Kateřina Krásová -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace v podniku XY v sektoru stavebnictví
Filip Schroll -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace v Provident Financial s.r.o. - sektor finančních služeb
Hana Sněhotová -
Analýza finanční podpory prodeje ve firmě ŠKODA AUTO a.s.
Ondřej Souček -
Návrh marketingové strategie prodeje obuvi na míru
Kristýna Konhefrová