Denisa Piglová

Bachelor's thesis

Využití blogerů pro komunikaci značky ZOOT.

The Blogger Cooperation with the Brand ZOOT.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací mezi blogery a internetovým e-shopem Zoot.cz. Obsahem teoretické části jsou pojmy z marketingové komunikace a jejich nástrojů. V praktické části jsou aplikovány poznatky z teoretické části a průzkum formou dotazníkového šetření a jeho vyhodnocení spolu s návrhy a doporučeními.
Abstract:
This bachelor thesis deals with the marketing communication between bloggers and online store Zoot.cz. The content of theoretical part of thesis defines the notions of marketing communications and it´s tools. Next part is practical and consists of apllied conclusions from theoretical part and the questionnaire survey and it´s evaluation, along with suggesti-ons and recommendations
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2016
Accessible from:: 29. 4. 2016

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Lenka Harantová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Piglová, Denisa. Využití blogerů pro komunikaci značky ZOOT.. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 29. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications