Bc. Markéta Růžičková
Master's thesis
Internetová komunikace
Internet Communication
Abstract:
Tématem této diplomové práce bylo zvoleno téma Internetová komunikace. V dnešní době je Internet zcela nepostradatelnou součástí našeho života zejména z pohledu komunikace a sběru informací. Práce je rozdělena do dvou částí a to na část teoretickou a na část praktickou. Teoretická část práce obsahuje základní charakteristiku pojmů souvisejících s internetovou komunikací, popis čtyř vývojových generací …moreAbstract:
The theme of this thesis has been selected the theme of Internet communications. Today, the Internet has an indispensable part of our lives, in particular from the perspective of communication and information gathering. The work is divided into two parts and on the theoretical and practical part. The theoretical part of the work includes the basic characteristics of the concepts related to communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/qppul/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2013
- Supervisor: PhDr. Luděk Vajner
- Reader: PhDr. Marek Matějka
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková