Webová prezentace vybraného subjektu a návrh nové internetové marketingové komunikace – Bc. Martin KUP
Bc. Martin KUP
Diplomová práce
Webová prezentace vybraného subjektu a návrh nové internetové marketingové komunikace
IPEX a.s. - www.ipex.cz
A web presentation of selected subject, the proposal of a new internet marketing communication
Anotace:
Diplomová práce pojednává o webové prezentaci www.ipex.cz a internetové marketingové komunikaci společnosti IPEX a.s., podnikající v oblasti telekomunikačních služeb. Tato práce se snaží najít vztah mezi auditem webové prezentace firmy, auditem celkové interne-tové marketingové komunikace a plánováním nové internetové marketingové komunikace pro následující rok. V praktické části jsou realizovány audity …víceAbstract:
This diploma thesis discusses www.ipex.cz website and internet marketing communications of IPEX a.s., doing business in the field of telecommunications services. This thesis seeks to examine the relationship between company website audit, internet marketing communications audit and a new plan of internet marketing communications for following year. In the practical part is realized audit of company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
18572
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUP, Martin. \textit{Webová prezentace vybraného subjektu a návrh nové internetové marketingové komunikace}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/cqksjt/.
Jak správně citovat práci
KUP, Martin. Webová prezentace vybraného subjektu a návrh nové internetové marketingové komunikace. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing v internetovém prostředí se zaměřením na PPC reklamu a SEO audit
Daniel Teplý -
Online marketingový audit
Jiří Voráček -
Internetová komunikace
Andrea Krejčí -
Optimalizace online komunikace technologického startupu
Kateřina Bulová -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Internetový marketing a komunikace truhlářského podniku
Magdalena Střítecká -
Audit marketingové komunikace vybrané firmy.
Denisa Vernerová -
Audit marketingové komunikace ve vybrané firmě / instituci
Radka Vacková