Bc. Pavla Frňková

Diplomová práce

Spirála učení a skepse aneb Celoživotní učení sociálních pedagogů

Spiral of Learning and Scepticism : Lifelong Learning of Social Pedagogues
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem celoživotního učení sociálních pedagogů. V teoretické části práce je charakterizováno současné pojetí profese sociálního pedagoga, dále je z několika úhlů pohledu popsáno učení, celoživotní učení v profesním kontextu a také jsou shrnuty poznatky ohledně celoživotního učení sociálních pedagogů. Cílem empirické části práce je prozkoumat a popsat celoživotní učení sociálních …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the lifelong learning of social pedagogues. The theoretical part of the thesis defines the current concept of the social pedagogue’s profession, describes different theories of learning, introduces the concept of lifelong learning and workplace learning and presents findings of the lifelong learning of the social pedagogues. The goal of an empirical part of the thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 2. 2012
  • Vedoucí: Mgr. Lenka Gulová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Petr Soják, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta