Spirála učení a skepse aneb Celoživotní učení sociálních pedagogů – Bc. Pavla Frňková
Bc. Pavla Frňková
Master's thesis
Spirála učení a skepse aneb Celoživotní učení sociálních pedagogů
Spiral of Learning and Scepticism : Lifelong Learning of Social Pedagogues
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tématem celoživotního učení sociálních pedagogů. V teoretické části práce je charakterizováno současné pojetí profese sociálního pedagoga, dále je z několika úhlů pohledu popsáno učení, celoživotní učení v profesním kontextu a také jsou shrnuty poznatky ohledně celoživotního učení sociálních pedagogů. Cílem empirické části práce je prozkoumat a popsat celoživotní učení sociálních …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the lifelong learning of social pedagogues. The theoretical part of the thesis defines the current concept of the social pedagogue’s profession, describes different theories of learning, introduces the concept of lifelong learning and workplace learning and presents findings of the lifelong learning of the social pedagogues. The goal of an empirical part of the thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 12. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/g98sw/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 2. 2012
- Supervisor: Mgr. Lenka Gulová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Petr Soják, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Education / Social Education
Theses on a related topic
-
Kompetence headhunterů v kontextu aktuální doby
Kateřina Klímová -
Třídní učitel a jeho kompetence k leadershipu
Monika Mikulčíková -
Dětský folklórní soubor a kompetence k jeho vedení
Radka Chvalinová -
Kompetence mentora odborných praxí sociální práce z pohledu studentů
Marcela Kuviková -
Deskové hry a jejich vliv na klíčové kompetence žáků s mentální retardací.
Romana DENKOVÁ -
Metody dosahování a ověřování jednotlivých úrovní cizojazyčné komunikativní kompetence ve výuce ruského jazyka na SŠ
Pavla Toulová -
Diagnostické a intervenční kompetence učitele v MŠ ve vztahu k dětským fobiím
Klára ZAŤKOVÁ -
Rozvíjení kompetence k řešení problémů dramatickými aktivitami u dětí v mateřské škole
Tamara KUČEROVÁ