Vliv motivace k hraní akčních strategických her na kapacitu vizuální pracovní paměti – Bc. Patrik Bartys
Bc. Patrik Bartys
Master's thesis
Vliv motivace k hraní akčních strategických her na kapacitu vizuální pracovní paměti
The effect of the motivation of playing action strategy games on the capacity of visual working memory
Anotácia:
Cílem výzkumné studie bylo prozkoumat vliv herního času, dosažené úrovně ve hře a míra sebeterminace k hraní videoher na výkon v testu vizuální pracovní paměti. Toho bylo dosaženo za pomocí kvazi-experimentálního průřezového výzkumného designu. Administrace výzkumné metody mohla probíhat skupinově v maximálním počtu tří participantů na jeden termín měření. Analýza dat neukázala na žádný signifikantní …viacAbstract:
The aim of our research study was to investigate the effect of playing time, achieved level in the game and the degree of self-determination to play videogames on a per-formace in visual working memory task. This was achieved by using a quasi-experimental cross-sectional research design. The administration of research methods could be conducted in groups of maximum size three participants per date …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ntl2x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
- Vedúci: Mgr. Vojtěch Juřík, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Petr Květon, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Psychology / Psychology
Práce na příbuzné téma
-
State dependent working memory: Effect of sexual primes on men's working memory capacity
Oleg Czop -
Difficulty gating threat-related stimuli from working memory in anxious individuals
Andrea Bočíncová -
Specifika percepce času u jedinců s ADHD v dospělosti a role pracovní paměti
Helena Halířová -
Validizace metody zaměřené na pracovní paměť a vizuospaciální schopnosti
Bohumila Kolínková -
The use of Krashen's hypotheses of language acquisition in videogames
Adam Král