Projekt strategie obrany proti značkám obchodních řetězců u rychloobrátkového zboží firmy Unilever – Bc. Ondřej KRÁL
Bc. Ondřej KRÁL
Master's thesis
Projekt strategie obrany proti značkám obchodních řetězců u rychloobrátkového zboží firmy Unilever
Project work with a FMCG company to develop strategies to keep the market share of their premier brands against private brands owned by super-market chains.
Abstract:
Diplomová práce popisuje současné trendy v zavádějí vlastních značek obchodních řetězců a jejich výrazný úspěch na trhu. Účelem práce je nalezení strategií pro udržení pozice na trhu prémiových značek nadnárodních výrobců.Abstract:
This master thesis discusses the growing market of brands owned by the retailers themselves (Distributor Owned Brand - DOB) and their possible influence on brands of traditional producers (Manufacturer Owned Brand {--} MOB). The main focus of the paper is on Fast Moving Consumer Goods {--} FMCG. The analysis is not focused only on the situation of the retailers but also the DOBs, where they are coming …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2005
Accessible from:: 12. 5. 2010
Identifier:
1005
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2005
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRÁL, Ondřej. \textit{Projekt strategie obrany proti značkám obchodních řetězců u rychloobrátkového zboží firmy Unilever}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2005. Available from: https://theses.cz/id/cqspn7/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KRÁL, Ondřej. Projekt strategie obrany proti značkám obchodních řetězců u rychloobrátkového zboží firmy Unilever. Zlín, 2005. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2010
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 12. 5. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Zhodnocení finanční pozice a výkonnosti obchodních řetězců Tesco a Lidl působících v ČR
Sergey Seregin -
Budování konkurenční pozice českého obchodního řetězce
Vít Häuser -
Trainee program v prostředí obchodního řetězce - aplikace konceptu mateřské společnosti
Tereza Šafková -
Postavení vlastních značek obchodního řetězce
Jakub LHOTÁK -
Vliv vybraných značek na kupní chování matek na trhu dětského oblečení
Jana Kořenková -
Návrh marketingové komunikace značky Syoss v segmentu barev na vlasy s cílením na generaci Z na českém trhu
Anna Suchá -
Analýza komunikační strategie uvedení značky NUXOR na českém trhu a návrhy na její vylepšení
Sandra Doglia -
Návrh spotřebitelského věrnostního programu a mediální kampaně na podporu komunikace pro vybranou značku na trhu
Ondřej Novotný