Mgr. Alena Hubáčková

Master's thesis

Konkurenceschopnost vybrané kategorie produktů koření a kořenících směsí v maloobchodě

Competitiveness in the Selected Category of Spices and Spice Mixes in Retail Trade
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou konkurenceschopnosti kategorie koření a kořenících směsí v maloobchodě, konkrétně na tradičním trhu. Teoretická část se věnuje vymezení a definování souvisejících pojmů retail marketingu a analýzy konkurence. Navazující praktická část je zaměřena na výzkum a hodnocení dat pomocí metody pozorování a polostrukturovaných rozhovorů. Pro komplexní pohled na konkurenceschopnost …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the analysis of the competitiveness of the category of spices and spice mixes in retail, specifically in the traditional market. The theoretical part is dedicated to defining the related concepts of retail marketing and competitor analysis. The subsequent practical part is focused on research and data evaluation using observation methods and semi-structured interviews …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2023

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Hubáčková, Alena. Konkurenceschopnost vybrané kategorie produktů koření a kořenících směsí v maloobchodě. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Marketingová komunikace / Marketing Communications