Konkurenceschopnost vybrané kategorie produktů koření a kořenících směsí v maloobchodě – Mgr. Alena Hubáčková
Mgr. Alena Hubáčková
Master's thesis
Konkurenceschopnost vybrané kategorie produktů koření a kořenících směsí v maloobchodě
Competitiveness in the Selected Category of Spices and Spice Mixes in Retail Trade
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou konkurenceschopnosti kategorie koření a kořenících směsí v maloobchodě, konkrétně na tradičním trhu. Teoretická část se věnuje vymezení a definování souvisejících pojmů retail marketingu a analýzy konkurence. Navazující praktická část je zaměřena na výzkum a hodnocení dat pomocí metody pozorování a polostrukturovaných rozhovorů. Pro komplexní pohled na konkurenceschopnost …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the analysis of the competitiveness of the category of spices and spice mixes in retail, specifically in the traditional market. The theoretical part is dedicated to defining the related concepts of retail marketing and competitor analysis. The subsequent practical part is focused on research and data evaluation using observation methods and semi-structured interviews …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2023
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HUBÁČKOVÁ, Alena. \textit{Konkurenceschopnost vybrané kategorie produktů koření a kořenících směsí v maloobchodě}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2023. Available from: https://theses.cz/id/cqu84h/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hubáčková, Alena. Konkurenceschopnost vybrané kategorie produktů koření a kořenících směsí v maloobchodě. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Marketingová komunikace / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Konkurenceschopnost druhotného umístění vybraných firem na moderním trhu
Tomáš Kadaník -
Podpora prodeje v 21. století jako součást IMK
Andrea Barrett -
Vliv vizuálních stimulů místa prodeje na pozornost spotřebitelů z generace Y
Denis Drexler -
Psychologické aspekty nástrojů podpory prodeje na děti
Aneta Jiránková -
Návrh marketingových aktivit pro podporu a navýšení prodeje
Kristina Mikulová -
Chování zákazníků v místě prodeje se zaměřením na zhodnocení atraktivity vybraných vystavení produktů Lindt
Alžběta Ceeová