Konkurenceschopnost vybrané kategorie produktů koření a kořenících směsí v maloobchodě – Mgr. Alena Hubáčková
Mgr. Alena Hubáčková
Diplomová práce
Konkurenceschopnost vybrané kategorie produktů koření a kořenících směsí v maloobchodě
Competitiveness in the Selected Category of Spices and Spice Mixes in Retail Trade
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou konkurenceschopnosti kategorie koření a kořenících směsí v maloobchodě, konkrétně na tradičním trhu. Teoretická část se věnuje vymezení a definování souvisejících pojmů retail marketingu a analýzy konkurence. Navazující praktická část je zaměřena na výzkum a hodnocení dat pomocí metody pozorování a polostrukturovaných rozhovorů. Pro komplexní pohled na konkurenceschopnost …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the analysis of the competitiveness of the category of spices and spice mixes in retail, specifically in the traditional market. The theoretical part is dedicated to defining the related concepts of retail marketing and competitor analysis. The subsequent practical part is focused on research and data evaluation using observation methods and semi-structured interviews …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HUBÁČKOVÁ, Alena. \textit{Konkurenceschopnost vybrané kategorie produktů koření a kořenících směsí v maloobchodě}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/cqu84h/.
Jak správně citovat práci
Hubáčková, Alena. Konkurenceschopnost vybrané kategorie produktů koření a kořenících směsí v maloobchodě. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Konkurenceschopnost druhotného umístění vybraných firem na moderním trhu
Tomáš Kadaník -
Podpora prodeje v 21. století jako součást IMK
Andrea Barrett -
Vliv vizuálních stimulů místa prodeje na pozornost spotřebitelů z generace Y
Denis Drexler -
Psychologické aspekty nástrojů podpory prodeje na děti
Aneta Jiránková -
Návrh marketingových aktivit pro podporu a navýšení prodeje
Kristina Mikulová -
Chování zákazníků v místě prodeje se zaměřením na zhodnocení atraktivity vybraných vystavení produktů Lindt
Alžběta Ceeová