Projekt exportní marketingové strategie společnosti XY – Bc. Daniel NUNHARDT, DiS.
Bc. Daniel NUNHARDT, DiS.
Master's thesis
Projekt exportní marketingové strategie společnosti XY
The project of Export Marketing Strategy by company XY
Anotácia:
Rast spoločností nemusí byť otázkou zložitého hľadania zákazníckych potrieb, boj s konkurenciou znižovaním ceny alebo nákladným optimalizovaním ultra výrobku. Niekedy k rastu stačí spoločná účasť spoločnosti na veľtrhu v zahraničí. Aj takto, môžeme zistiť, že existuje trh, kde konkurencia takmer nieje, alebo je veľmi slabá, čo predpokladá veľkú šancu na úspech. Samozrejme pre export na nové trhy je …viacAbstract:
It is not always necessary strongly focus in looking for new customers demands, price based fight with competitors, or by expensive changes of the produced goods. Sometimes, you just need to take a part on international exhibition on a new foreign market .This might be very good opportunity to find out, that there is a market where is just a weak competition and quite interesting demand with good possibility …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2007
Identifikátor:
6381
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NUNHARDT, Daniel. Projekt exportní marketingové strategie společnosti XY. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 03. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Vliv Brexitu na vstup vybraného podniku na britský trh
Adam Babják -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Strategické rozhodování firmy pro vstup na trh zeleného marketingu
Dita Nováčková -
Vstup vybrané maďarské firmy na český trh
Dora Vargová -
Marketingová strategie pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem
Martin Staněk -
Vstup na trh práce jako téma výuky na SŠ
Vendula PROKOPOVÁ -
Kariérové poradenství pro střední školy a vstup absolventů na trh práce na okrese Znojmo
Veronika Hricáková -
Vstup již zavedené firmy na slovenský trh
Sebastian Wolf