Bc. Daniel NUNHARDT, DiS.

Master's thesis

Projekt exportní marketingové strategie společnosti XY

The project of Export Marketing Strategy by company XY
Anotácia:
Rast spoločností nemusí byť otázkou zložitého hľadania zákazníckych potrieb, boj s konkurenciou znižovaním ceny alebo nákladným optimalizovaním ultra výrobku. Niekedy k rastu stačí spoločná účasť spoločnosti na veľtrhu v zahraničí. Aj takto, môžeme zistiť, že existuje trh, kde konkurencia takmer nieje, alebo je veľmi slabá, čo predpokladá veľkú šancu na úspech. Samozrejme pre export na nové trhy je …viac
Abstract:
It is not always necessary strongly focus in looking for new customers demands, price based fight with competitors, or by expensive changes of the produced goods. Sometimes, you just need to take a part on international exhibition on a new foreign market .This might be very good opportunity to find out, that there is a market where is just a weak competition and quite interesting demand with good possibility …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2007
Identifikátor: 6381

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2007

Citační záznam

Jak správně citovat práci

NUNHARDT, Daniel. Projekt exportní marketingové strategie společnosti XY. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 03. 05. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.