Bc. Darina KVASNIČKOVÁ

Bakalářská práce

Analyses of customer{\crq}s satisfaction in Rhenus Hauser Ltd \nl{} (Analýza spokojnosti zákazníkov spoločnosti Rhenus Hauser Ltd)

Analyses of customer´s satisfaction in Rhenus Hauser Ltd
Abstract:
The aim of this thesis is to analyse Rhenus Hauser Ltd attitude to its customers and to ana-lyse its customer satisfaction. The thesis is divided into theoretic and analytical part. In the theoretic part we can find important information about customers, their satisfaction, customer satisfaction measure-ment, customer service management activities and business {--}to {--} business relationship. Analytical …více
Abstract:
Cieľom tejto bakalárskej práce je posúdiť prístup spoločnosti Rhenus Hauser Ltd ku svojim zákazníkom a zanalyzovať spokojnosť zákazníkov tejto spoločnosti. Práca je rozdelená na teoretickú a analytickú časť. V teoretickej časti môžme nájsť dôležité poznatky o zákazníkoch, ich spokojnosti, meraní ich spokojnosti, činnosti customer relationship management a business {--} to {--} business vzťahu. Analtická …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2007
Identifikátor: 6957

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2007
  • Vedoucí: Ing. Petra Oblouková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KVASNIČKOVÁ, Darina. Analyses of customer{\crq}s satisfaction in Rhenus Hauser Ltd \nl{} (Analýza spokojnosti zákazníkov spoločnosti Rhenus Hauser Ltd). Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 24. 04. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.