Analyses of customer{\crq}s satisfaction in Rhenus Hauser Ltd \nl{} (Analýza spokojnosti zákazníkov spoločnosti Rhenus Hauser Ltd) – Bc. Darina KVASNIČKOVÁ
Bc. Darina KVASNIČKOVÁ
Bakalářská práce
Analyses of customer{\crq}s satisfaction in Rhenus Hauser Ltd \nl{} (Analýza spokojnosti zákazníkov spoločnosti Rhenus Hauser Ltd)
Analyses of customer´s satisfaction in Rhenus Hauser Ltd
Abstract:
The aim of this thesis is to analyse Rhenus Hauser Ltd attitude to its customers and to ana-lyse its customer satisfaction. The thesis is divided into theoretic and analytical part. In the theoretic part we can find important information about customers, their satisfaction, customer satisfaction measure-ment, customer service management activities and business {--}to {--} business relationship. Analytical …víceAbstract:
Cieľom tejto bakalárskej práce je posúdiť prístup spoločnosti Rhenus Hauser Ltd ku svojim zákazníkom a zanalyzovať spokojnosť zákazníkov tejto spoločnosti. Práca je rozdelená na teoretickú a analytickú časť. V teoretickej časti môžme nájsť dôležité poznatky o zákazníkoch, ich spokojnosti, meraní ich spokojnosti, činnosti customer relationship management a business {--} to {--} business vzťahu. Analtická …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2007
Identifikátor:
6957
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2007
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KVASNIČKOVÁ, Darina. \textit{Analyses of customer$\{\backslash$crq$\}$s satisfaction in Rhenus Hauser Ltd $\backslash$nl$\{\}$ (Analýza spokojnosti zákazníkov spoločnosti Rhenus Hauser Ltd)}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/cqxhpd/.
Jak správně citovat práci
KVASNIČKOVÁ, Darina. Analyses of customer{\crq}s satisfaction in Rhenus Hauser Ltd \nl{} (Analýza spokojnosti zákazníkov spoločnosti Rhenus Hauser Ltd). Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 24. 04. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Business plan to start a new business
Martina Kabáčová -
The critical importance of the HR business partner: business partnering as a HR role
Shengzhi Qiu -
Business-to-Business International New Ventures: Building Brand Awareness Globally Through Entrepreneurial Digital Marketing
Petra Macháčová -
Global risks and their influence on the market entrance strategies of business to business companies
Kirill Rudenko -
The business’ dilemma between the importance of a sustainable business and the responsibility to increase its profits in the Czech Republic.
Linda Fialova -
Business modely výrobců kávovarů ve vztahu ke gastronomickým podnikům a konečným spotřebitelům
Barbora Křížková -
Relationship Between Macroeconomic Indicators and Business Development
Vladimir Arsentyev -
Business diplomacie akciové společnosti Plzeňský Prazdroj
Veronika Šmichová