Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem – Bc. Tomáš Hones
Bc. Tomáš Hones
Master's thesis
Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem
Anotácia:
Diplomová práce zhodnocuje efektivitu využívání sociálních sítí v rámci marketingové komunikace výrobních podniků Huawei a Xiaomi. Obsahem analýzy byly všechny příspěvky na facebookových profilech obou konkurenčních značek za rok 2021. Autor příspěvky člení do příslušných kategorií a následně je hodnotí pomocí hodnotících kritérií, které obsahují reakce „to se mi líbí“, „super“ a ostatní reakce, které …viacAbstract:
The thesis evaluates the effectiveness of the use of social networks in the marketing communication of the manufacturing companies Huawei and Xiaomi. The content of the analysis was all the posts on the Facebook profiles of the two competing brands for the year 2021. The author categorizes the posts and then evaluates them using evaluation criteria that include "like", "awesome" and other reactions …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/c8u40/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2022
- Vedúci: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jakub Hořický
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Master programme / odbor:
Business Economy / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová