Matěj Peřina

Diplomová práce

Marketingová strategie hasících kapalin Novec firmy 3M

The Marketing Strategy of 3M Novec 1230 Fire Protection Fluid
Anotace:
Práce se zabývá segmentací trhu B2B, marketingovou situační analýzou a návrhem marketingové strategie produktu Novec 1230 společnosti 3M Česko. Nejprve je v práci provedena rešerše marketingové literatury s cílem najít nejvhodnější teoretické přístupy k vymezenému problému. Následně je představena společnost 3M a její česká pobočka. V metodologické části jsou popsány použité přístupy a metody. Načež …více
Abstract:
This thesis is concerned with B2B market segmentation, situational analysis and proposes a markting strategy for Novec 1230 fire protection fluid marketed by 3M Česko. Firstly a marketing literature rewiev is carried out in order to uncover the most suitabe theoretical approaches to the subject at hand. Then the 3M Company and its Czech subsidiary are presented. In the methodological part there is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 2. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2013
  • Vedoucí: Markéta Lhotáková
  • Oponent: Pavel Čejka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/35577

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod