Bc. Katarína Adamková

Master's thesis

Využitie fenoménu FOMO v rámci komerčnej komunikácie na sociálnych sieťach

Využití fenoménu FoMo v rámci komerční komunikace na sociálních sítích
Abstract:
Adamková, K. Využití fenoménu FOMO v rámci komerční komunikace na sociálních sítích. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022, Provozně ekonomická fakulta. Vedoucí práce Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D. Tato práce se zabývá využitím psychologického fenoménu FOMO (Strachu z promeškání) v rámci komerční komunikace na sociálních sítích. S pomocí eye-trackingového šetření a řízených hloubkových …more
Abstract:
Adamková, K. Use of the FOMO phenomenon in commercial communication on social networks. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2022, Faculty of busi-ness and management. Thesis supervisor Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D. This diploma thesis deals with the use of the psychological phenomenon FO-MO (Fear of Missing) in commercial communication on social networks. With the help of eye tracking and guided …more
Abstract:
Adamková, K. Využitie fenoménu FOMO v rámci komerčnej komunikácie na so-ciálnych sieťach. Diplomová práca. Brno: Mendelova univerzita v Brne, 2022, Pro-vozně ekonomická fakulta. Vedúci práce Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D. Táto práca sa zaoberá využitím psychologického fenoménu FOMO (Strachu z premeškania) v rámci komerčnej komunikácie na sociálnych sieťach. S pomocou eye-trackingového šetrenia a riadených …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 5. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 6. 2022
  • Supervisor: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
  • Reader: Jana Dannhoferová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendel University in Brno

Faculty of Business and Economics

Master programme / field / specializace:
Economics and Management / Business Economics and Management / Commercial Communications