Využitie fenoménu FOMO v rámci komerčnej komunikácie na sociálnych sieťach – Bc. Katarína Adamková
Bc. Katarína Adamková
Diplomová práce
Využitie fenoménu FOMO v rámci komerčnej komunikácie na sociálnych sieťach
Využití fenoménu FoMo v rámci komerční komunikace na sociálních sítích
Anotace:
Adamková, K. Využití fenoménu FOMO v rámci komerční komunikace na sociálních sítích. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022, Provozně ekonomická fakulta. Vedoucí práce Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D. Tato práce se zabývá využitím psychologického fenoménu FOMO (Strachu z promeškání) v rámci komerční komunikace na sociálních sítích. S pomocí eye-trackingového šetření a řízených hloubkových …víceAbstract:
Adamková, K. Use of the FOMO phenomenon in commercial communication on social networks. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2022, Faculty of busi-ness and management. Thesis supervisor Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D. This diploma thesis deals with the use of the psychological phenomenon FO-MO (Fear of Missing) in commercial communication on social networks. With the help of eye tracking and guided …víceAbstract:
Adamková, K. Využitie fenoménu FOMO v rámci komerčnej komunikácie na so-ciálnych sieťach. Diplomová práca. Brno: Mendelova univerzita v Brne, 2022, Pro-vozně ekonomická fakulta. Vedúci práce Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D. Táto práca sa zaoberá využitím psychologického fenoménu FOMO (Strachu z premeškania) v rámci komerčnej komunikácie na sociálnych sieťach. S pomocou eye-trackingového šetrenia a riadených …víceKlíčová slova
FOMO marketing komerční komunikace sociální sítě chování spotřebitele FOMO strach z promeškání
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
- Oponent: Jana Dannhoferová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Komerční komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vplyv značky na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa – porovnanie vnímania privátnej a tradičnej značky zo strany spotrebiteľa na slovenskom a českom trhu
Monika Bátorová -
Nákupní chování spotřebitelů v digitálním věku
Hana Ďurajková -
Chovanie spotrebiteľa na trhu zľavových portálov
Michaela Gažiová -
Správanie spotrebiteľa na trhu s bio produktami.
Katarína Horáková -
Správanie spotrebiteľa pri nákupe potravín
Zuzana Bartošková -
Správanie spotrebiteľa na trhu s nábytkom
Filip Rosipal -
Chovanie spotrebiteľa pri online nákupe odevov
Tatiana Bachledová -
Chovanie spotrebiteľa pri výbere nákupného miesta s potravinami v Brne
Filip Kavoň