Bc. Marina Savosina

Bakalářská práce

Nové komunikační strategie na Internetu

New communication strategies on the Internet
Anotace:
Tato práce bude zaměřena na internet, zejména na nové trendy a strategie na internetu. Cílem této práce je však prozkoumat, jaké komunikační prostředky se užívají v procesu propagace značky vybrané evropské letecké společnosti online, a prokázat význam internetu jako jed-noho z nejdůležitějších nástrojů komunikace. Budou popsány teoretické poznatky komunikačních nástrojů na internetu, definice různých …více
Abstract:
This work will focus on the internet world, examining new trends and strategies. The aim of this work is to explore what communications tools are used in the process of online brand promotion of the selected european airline company, and to demonstrate the importance of the internet as one of the most significant tools of nowadays communication. Moreover, the theoretical knowledge of communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 11. 2019
  • Vedoucí: Mgr. Pavel Kotyza
  • Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace