Marek PRÍBELA
Bakalářská práce
Budova fakulty v Unreal Engine 4
Faculty building in Unreal Engine 4
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo vytvoření 3D modelu budovy Přírodovědecké fakulty Univerzity Palackého v Olomouci, virtuální prohlídky v budově, jednoduché herní akce a návod, jak pracovat s nástroji pro práci v Unreal Engine 4. Nejprve čtenáře seznámím s produktem, podmínkami využití a instalací nástrojů. Později ukáži, jak si vytvořit vlastní level, materiály a práci s Blueprint.Abstract:
The purpose of this bachelor thesis was to create a 3D model of the building of Faculty of Science of Palacký University, a virtual tour within the building, a simple game action and instructions for tools designed to work within the Unreal Engine 4. The readers will firstly be introduced with the product, its conditions of use and installation of tools. Subsequently I will demonstate how to create …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Jan Outrata, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PRÍBELA, Marek. Budova fakulty v Unreal Engine 4. Olomouc, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba projektů pro výuku programování v prostředí Unreal Engine 4
Dominik PACLT -
Ověřování výukových materiálů pro výuku informatického myšlení v prostředí Unreal Engine 4
Dominik PACLT -
Vývoj 3D herní aplikace v Unreal Engine 4
Maksym Udovytskyi -
Vývoj nové herní aplikace pro virtuální realitu s použitím Unreal Engine 4
Ondřej Plíva -
Interiéry budovy fakulty v Unreal Engine 4
Tomáš POSPÍŠIL -
Methodological proposal of creating 3D terrain models in Unreal Engine 4, to be used in surveys for wind farms visual assessments
David Kruchten -
The Implementation of Authentic Listening Materials at a B1+ Level EFL Class
Katrin Jongepierová -
Implementing task-based teaching for English language students at the A2 level within small groups using authentic materials to build confidence in practical language use
Iveta Procházková
Název
Vložil
Vloženo
Práva