Implementace inkluzivního vzdělávání na základní škole – Bc. Vendula Zavřelová
Bc. Vendula Zavřelová
Diplomová práce
Implementace inkluzivního vzdělávání na základní škole
Implementation of Inclusive Education at Elementary School
Anotace:
Magisterská diplomová práce „Implementace inkluzivního vzdělávání na základní škole“ se zabývá pohledem pedagogických pracovníků základní školy na změny způsobené zaváděním inkluzivního vzdělávání, vyplívající z legislativních ustanovení. Práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část. Teoretická část práce se zaměřuje na vymezení práva na vzdělání pro všechny z pohledu mezinárodních a českých …víceAbstract:
The master´s diploma thesis “Implementation of inclusive education at an elementary school” deals with the view which the teaching staff has on the changes caused by the implementation of inclusive education introduced by the new legislative provisions. The thesis is divided into theoretical and empirical parts. The theoretical part deals with the definition of the universal right to education as viewed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ootc1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2018
- Vedoucí: Mgr. Roman Švaříček, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Lenka Hloušková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství pedagogiky pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
The Case for Inclusion of Education about Religions in English Classes at Stage 2 of Basic Education in the Czech Republic
Jana Peštová -
The Inclusion of Children with English as an Additional Language into the Mainstream Education of the United Kingdom
Lenka Nováková -
Kurz základů fotografování pro dospělé se zaměřením na specifické vzdělávací potřeby účastníků podle věku
Kateřina Duchoslavová -
Postoje a vzdělávací potřeby učitelů v kontextu společného vzdělávání dětí se specifickými vzdělávacími potřebami v běžných mateřských školách
Zuzana SÝKOROVÁ -
Specifické vzdělávací potřeby sociálních pracovníků obecních a městských úřadů
Kamil Hric -
Specifické potřeby žáků s dyslexií ve výuce chemie
Lucie Lednová -
Specifické vzdělávací potřeby a vliv na školní úspěšnost
Iva Skořepová -
Specifické vzdělávací potřeby dítěte s ADHD
Lenka Konopásková