Návrh marketingového mixu pro uvedení nové léčebné látky na trh – Vendula Hrudníková
Vendula Hrudníková
Bakalářská práce
Návrh marketingového mixu pro uvedení nové léčebné látky na trh
Marketing Mix Proposal for New Medical Substance Launch
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo zjistit slabé stránky marketingového mixu firmy a navrhnout změny pro zlepšení marketingové strategie dané firmy. Firma je výrobcem a vývojářem léčivých látek používaných k výrobě léčivých přípravků. Byly popsány prvky marketingového mixu, historie farmaceutického průmyslu, jeho charakteristika i charakteristika analgetik a některé příklady přípravků s analgetickými účinky …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis was to find out the weakness of marketing mix and propose changes to improve the marketing strategy of the company. The company is a manufacturer and developer of medicinal substances used to produce medicinal products. Elements of the marketing mix, the history of the pharmaceutical industry, its characteristics and the characteristics of analgesics and some examples …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 7. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/146861
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 8. 2022
- Vedoucí: David Grendysa
- Oponent: Martin Polák
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HRUDNÍKOVÁ, Vendula. \textit{Návrh marketingového mixu pro uvedení nové léčebné látky na trh}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/crno3j/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Market survey and population characteristics of three species of pangolins (Pholidota) in the Republic of the Congo
Markéta Swiacká -
Use of Internet in the Pharmaceutical Industry in China
Fang Fang -
Assessment of carbon footprint of the pharmaceutical industry in the EU
Evgeniia Komarova -
Valuation of Selected Company in Pharmaceutical Industry
Jie Lang -
Assessment of the Financial Position and Performance of the Chosen Companies in the Pharmaceutical Industry in Pakistan
Saeed Ur Rehman -
Blockchain in the Pharmaceutical Industry
Amanuel Aberra Chala -
Branding in the Pharmaceutical industry
SHAILESHKUMAR JOGANI -
Assessment of the Financial Position and Performance of the Chosen Companies in the Pharmaceutical Industry in Bangladesh
JAHED HOSSAIN