Bc. Olha Chechel
Bachelor's thesis
Noëla Carrolla hrůza a hodnota
Noëla Carroll: Horror and Value
Anotácia:
Cílem předkládané bakalářské práce je představení a kritické zhodnocení polemiky Noëla Carrolla na téma negativních reprezentačních vlastností hororových filmů a v některých případech i literárních děl. Prostřednictvím analýzy hororových komponentů se pokusím v této práci popsat a odůvodnit souvislost mezi estetickým uspokojením a strachem způsobeným fikčními narativy. První dvě části práce jsou věnované …viacAbstract:
The aim of the presented bachelor thesis is to introduce and critically evaluate the arguments of Noël Carroll on the topic of negative and representative attributes of horror movies, or as the case might be, literary works. Through means of analysing the horror components we will make an attempt to describe and substantiate the relation between the aesthetical satisfaction and fear based on fictional …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 1. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/uzv2k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2018
- Vedúci: doc. Mgr. Rostislav Niederle, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Hana Řehulková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
General Theory and History of Arts and Culture / Aesthetics
Práce na příbuzné téma
-
Emoce žáků mladšího školního věku
Tereza Vodičková -
Emoce a jejich vliv na herecký projev
Hana Drozdová -
Emoce ve vnitropodnikové komunikaci podniků
Jana Míková -
Emoce a násilná trestná činnost
Kristýna Junová -
Subtest Líná Džina: Ověření metody pro měření schopnosti rozpoznat emoce z intonace u dětí mladšího školního věku
Karolína Umová -
Emoce a jejich vliv na spotřební chování.
Vendula Větrovcová -
Emoce u sester v intenzivní péči
Adéla Košnářová -
Literární text, přebírání perspektivy a emoce jakožto moderující proměnná
Jan Auer