Filip Bechný

Bakalářská práce

Hotelová recepce 4.0

Hotel Reception 4.0
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza řízení provozu, komunikace a správy rezervací v hotelovém průmyslu. Popisuje různé typy hotelových operací a služeb, včetně řízení rezervací, správy pokojů a interakce s hosty. Analyzuje také různé technologie a systémy používané v hotelovém odvětví, včetně systémů pro správu nemovitostí a vztahů se zákazníky.
Abstract:
The aim of the thesis is to analyze the management of operations, communication and reservation management in the hospitality industry. It describes various types of hotel operations and services, including reservation management, room management and guest interaction. It also analyzes various technologies and systems used in the hospitality sector, including property management system and customer …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Doc. Ing. Josef Kubík, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Bechný, Filip. Hotelová recepce 4.0. Praha, 2024. bakalářská práce (Bc.). VYSOKÁ ŠKOLA LOGISTIKY. Vysoká škola logistiky

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VYSOKÁ ŠKOLA LOGISTIKY, Vysoká škola logistiky