Bc. Petr Tolar, DiS.

Bakalářská práce

Význam sponzoringu pro Public relations

Importance of sponzoring for PR
Anotace:
Práce se zabývá sponzoringem, jeho zasazením v rámci Public Relations a jeho vlivem na veřejné mínění o firmě. Blíže je rozebrán sponzoring ve sportu, jeho specifika, problematika sponzorských balíčků a následná finální fáze v podobě sponzorské smlouvy. K sportovnímu sponzoringu jsou v práci uvedeny aktuální konkrétní příklady. Závěr práce je věnován společnosti CEFC China, jejímu partnerství s klubem …více
Abstract:
This bachelors thesis focuses on sponsoring, its infliction in Public Relations and its influence on public opinion about company. Sponsoring in sport is analysed more closely, its specifics, matters of sponsor packages and final phase in form of sponsor contract. Actual particular examples are given to sport sponsorship. The end of thesis is dedicated to company CEFC China, its partnership with football …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2018
  • Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní