Role sociálního pilíře CSR při získávání pracovníků – Daniela Márová
Daniela Márová
Bachelor's thesis
Role sociálního pilíře CSR při získávání pracovníků
Abstract:
V České republice je dlouhodobě nízká nezaměstnanost a náboroví pracovníci a majitelé firem neustále hledají odpověď na otázku, jak oslovit a získat kvalitní zaměstnance. Cílem bakalářské práce bylo zjistit, jaké jsou potřeby a očekávání zaměstnanců v rámci sociálního pilíře CSR, v jaké míře se firmy do tohoto pilíře zapojují a jak reflektují poptávku zaměstnanců. Dále jakým způsobem a jak účinně firmy …moreAbstract:
Unemployment in the Czech Republic has been low for a long time and recruiters and business owners are constantly looking for an answer to the question of how to reach and attract quality employees. The aim of my bachelor thesis was to find out what the needs and expectations of employees within the social pillar of CSR are, to what extent companies are involved in this pillar and how they reflect …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2023
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/lylw9/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2023
- Supervisor: doc. PaedDr. Mgr. Zdeněk Caha, Ph.D.
- Reader: Ing. Filip Kraic
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MÁROVÁ, Daniela. \textit{Role sociálního pilíře CSR při získávání pracovníků}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2023. Available from: https://theses.cz/id/cs7smp/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Human Resource Management / Human Resource Management
Theses on a related topic
-
Příčiny a možnosti řešení nedostatku zaměstnanců v cestovním ruchu
Radim Jaroš -
Ekonomický pilíř CSR v kontextu marketingové komunikace vybraného podniku
Lukáš Kříž -
CSR jako nová forma marketingové komunikace
Jaroslav Dvořák -
Podpora sportu v rámci CSR společnosti SAZKA a.s.
Simona Koukalová -
Návrh marketingové strategie pro firmu Emos na interní a externí komunikaci CSR
Barbora Musilová -
Marketing ve sportu
Dmitry Zakharov