Role sociálního pilíře CSR při získávání pracovníků – Daniela Márová
Daniela Márová
Bakalářská práce
Role sociálního pilíře CSR při získávání pracovníků
Anotace:
V České republice je dlouhodobě nízká nezaměstnanost a náboroví pracovníci a majitelé firem neustále hledají odpověď na otázku, jak oslovit a získat kvalitní zaměstnance. Cílem bakalářské práce bylo zjistit, jaké jsou potřeby a očekávání zaměstnanců v rámci sociálního pilíře CSR, v jaké míře se firmy do tohoto pilíře zapojují a jak reflektují poptávku zaměstnanců. Dále jakým způsobem a jak účinně firmy …víceAbstract:
Unemployment in the Czech Republic has been low for a long time and recruiters and business owners are constantly looking for an answer to the question of how to reach and attract quality employees. The aim of my bachelor thesis was to find out what the needs and expectations of employees within the social pillar of CSR are, to what extent companies are involved in this pillar and how they reflect …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/lylw9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2023
- Vedoucí: doc. PaedDr. Mgr. Zdeněk Caha, Ph.D.
- Oponent: Ing. Filip Kraic
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Řízení lidských zdrojů / Řízení lidských zdrojů
Práce na příbuzné téma
-
Aplikace modelu Effort-Reward Imbalance a vazba nadměrné angažovanosti na možnou nerovnováhu mezi úsilím a odměnou
Kristýna KUČEROVÁ -
Ekonomický pilíř CSR v kontextu marketingové komunikace vybraného podniku
Lukáš Kříž -
Podpora sportu v rámci CSR společnosti SAZKA a.s.
Simona Koukalová -
CSR jako nová forma marketingové komunikace
Jaroslav Dvořák -
Marketing ve sportu
Dmitry Zakharov -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Pavel Dufek -
CSR strategie jako součást marketingové komunikace
Lucie Pospíšilová