Intertextuality in printed advertising – Lucie PAVLÍKOVÁ
Lucie PAVLÍKOVÁ
Bakalářská práce
Intertextuality in printed advertising
Intertextuality in printed advertising
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zkoumání intertextuality jako výrazového prostředku, který je využíván v reklamách k zaujetí, ovlivnění a přesvědčení zákazníka. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část podává teoretický základ k analýze korpusu reklam s intertextuálním sdělením. Praktická část popisuje, analyzuje a klasifikuje korpus reklam využívajících intertextualitu.Abstract:
The aim of this work is analyzing intertextuality as an expressive mean used in advertisements for the purpose of attracting, influencing and persuading the customer. The thesis consists of the theoretical part and the practical part. The theoretical part functions as a theoretical basis for the analysis of the corpus of advertisements using intertextuality. The practical part describes, analyzes and …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2010
Identifikátor:
13942
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PAVLÍKOVÁ, Lucie. Intertextuality in printed advertising. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi