Humor ako kľúčový aspekt vnímania reklamnej kampane – Adriana Krutá
Adriana Krutá
Bakalářská práce
Humor ako kľúčový aspekt vnímania reklamnej kampane
Humor as the Key Aspect of a Campaign Perception
Anotace:
Bakalárska práca sa zaoberá vnímaním využitia emocionálneho apelu humoru v reklamnej komunikácii. Kladie si za cieľ zanalyzovať názory a postoje cieľovej skupiny voči využitiu humoru a satiry v konkrétnej reklamnej kampani. Teoretická časť pojednáva o psychologických pozadiach vnímania, emócií a ich dopadu na marketingovú komunikáciu firiem. Praktická časť obsahuje výsledky kvalitatívneho výskumu s …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the perception of using humour as an emotional appeal in advertising. It aims to analyse different opinions and approaches of the target group towards the use of humour and satire in a given ad campaign. The theoretical part deals with psychological background of perception, emotions and their impact on business marketing communications. The practical part contains …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Krutá, Adriana. Humor ako kľúčový aspekt vnímania reklamnej kampane. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Emoce v marketingu
Khrystyna Beregova -
Význam emocí v marketingu
Jana Janichová -
Psychologie v marketingu
Tomáš Vlček -
Emoce v marketingu
Khrystyna Beregova -
Význam emocí v marketingu
Jana Janichová -
Psychologie v marketingu
Tomáš Vlček -
Využití IMK nástrojů v Café Baribal
Martin Hudák -
Zvířecí sněm Cornelise Saftlevena jako politická satira?
Barbora Kubíková