Klára Harvánková

Bachelor's thesis

Návrh marketingové strategie pro začínající podnikatelskou činnost v gastronomii

Proposal of a Marketing Strategy for Starting a Business in Gastronomy
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je návrh marketingové strategie pro začínající podnikatelskou činnost v gastronomii. Teoretická část rozebírá předmětnou problematiku z pohledu pojmů a definic. Praktická část se zaměřuje na problematiku marketingové strategie, propagace a reklamy.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Finance and Management

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.