Návrh vstupu e-shopu na trh z pohledu marketingu – Jakub Mádle
Jakub Mádle
Bakalářská práce
Návrh vstupu e-shopu na trh z pohledu marketingu
Plan of market entry of internet store from marketing point of view
Anotace:
Tato práce se zabývá návrhem vstupu nového e-shopu na trh. Cíli této práce je posouzení trendů na českém knižním trhu s návazností na zahraničí, sestavení marketingového mixu e-shopu a první komunikační kampaně. Při zpracování práce se vycházelo z odborných publikací, periodik, výzkumů a zkušeností majitele podniku. Zjištění této práce je, že v dnešní době ubývá čtenářů v České republice. I přes tento …víceAbstract:
This thesis is dealing with plan of market entry of internet store. Goals of this thesis are to analyse trends on the Czech literature market in connection with situation on abroad markets, draw up marketing mix of internet store and draw up first communication campaign. Professional publications, periodicals, researches and experiences of business owner were used to write this thesis. Output of this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 1. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31346
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Monika Ryšavá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31346
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing
Filip Blahout