Iryna Trylis

Diplomová práce

Marketing Strategy of the Company in Terms of New Trends in Nutrition

Marketingová Strategie Společnosti z Hlediska Nových Trendů ve Výživě
Anotace:
Hlavním cílem této práce je zjistit, jaké trendy ve výživě dominují na trhu, jak by měly potravinářské a nápojové společnosti přizpůsobit svou strategii trendovým změnám v tomto odvětví. Teoretická část se skládá z analýzy čtyř hlavních trhů. Dále je analyzována současná situace na trhu potravin a nápojů v České Republice. Podobně je pro výzkum vybrán trh potravin a nápojů v České Republice a data …více
Abstract:
The main purpose of this work is to identify what trends in nutrition dominate on the market, how food and beverages companies should adjust their strategy to trends movements in the industry. The theoretical part is consisted of the analysis of the four leading markets. Moreover, current situation on the food and beverages market of Czech Republic is analyzed. Similarly, food and beverages market …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2020
  • Vedoucí: Markéta Lhotáková
  • Oponent: Jaroslav Halík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79744