Marketing Strategy of the Company in Terms of New Trends in Nutrition – Iryna Trylis
Iryna Trylis
Diplomová práce
Marketing Strategy of the Company in Terms of New Trends in Nutrition
Marketingová Strategie Společnosti z Hlediska Nových Trendů ve Výživě
Anotace:
Hlavním cílem této práce je zjistit, jaké trendy ve výživě dominují na trhu, jak by měly potravinářské a nápojové společnosti přizpůsobit svou strategii trendovým změnám v tomto odvětví. Teoretická část se skládá z analýzy čtyř hlavních trhů. Dále je analyzována současná situace na trhu potravin a nápojů v České Republice. Podobně je pro výzkum vybrán trh potravin a nápojů v České Republice a data …víceAbstract:
The main purpose of this work is to identify what trends in nutrition dominate on the market, how food and beverages companies should adjust their strategy to trends movements in the industry. The theoretical part is consisted of the analysis of the four leading markets. Moreover, current situation on the food and beverages market of Czech Republic is analyzed. Similarly, food and beverages market …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79744
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2020
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Jaroslav Halík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79744
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Tržní orientace a obchodní výkonnost středních a velkých podniků v potravinářském a nápojovém průmyslu
Ajantha SAMARAKOON MUDIYANSELA -
The application of a subscription-based business model in the food and beverage industry
Aiman Al Masani -
Tourists’ perception and preferences of traditional plant food products in Cambodia
Thomas Brenner -
Chemical composition and antimicrobial activity of essential oils and supercritical carbon dioxide extracts of Asian spices against food pathogens in liquid and vapor phase
Kateřina Vihanová -
Food and Cusine of the Haná Region: then and now
Tereza Sehnalová -
Bezlepkové potraviny jako součást alternativních směrů výživy
Petra Marášková -
Temporal trends of environmental toxins –and pesticides from 2003-2014 in the U.S. - NHANES
Klaas Robert Hermann Kiesewetter -
Výživové zvyklosti a pohybová aktivita vybraných bezpečnostních složek v České republice
Jakub Večeř