Analýza konkurenčného prostredia firmy Q-EX a. s. – Mgr. Soňa TVAROŽEKOVÁ
Mgr. Soňa TVAROŽEKOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza konkurenčného prostredia firmy Q-EX a. s.
The competition analysis of the Q-EX a. s. surroundings
Abstract:
Obsahom tejto práce je analyzovanie konkurenčného prostredia výrobného a obchodného podniku Q-EX a. s. so sídlom v Trenčíne. V práci identifikujem konkurenciu firmy na trhu výroby a predaja reklamných nosičov a prenájmu reklamných plôch. Postupne analyzujem vybraných konkurentov a podnikové prostredie jednotlivých firiem, určím ich silné a slabé stránky a pozíciu na trhu. Práca je doplnená o Porterov …moreAbstract:
The content of this project is analysing of competitive environment of production and sale enterprise of Q-EX, a.s. with its headquarter in Trenčín. I am trying to identify competition of the company on the market of production and sale of advertising media and renting of advertising boards. I am analyzing chosen competitors and environment of individual firms, I identify their strong and weak sides …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 12. 2005
Accessible from:: 7. 12. 2015
Identifier:
2553
Thesis defence
- Date of defence: 17. 1. 2006
- Supervisor: Ing. Elena Luhová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
TVAROŽEKOVÁ, Soňa. Analýza konkurenčného prostredia firmy Q-EX a. s.. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 07. 12. 2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 7. 12. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing