Bc. Kerolain Pimenova

Bakalářská práce

Strategie řízení vztahů se zákazníky v MSP

Strategy of Customer Relationship
Anotace:
Bakalářská práce je věnována problematice CRM a jeho zavedení do konkrétního podniku. Cílem této práce je na základě analýzy současného stavu CRM konkrétního podniku vytvořit návrhy a doporučení pro novou strategii řízení vztahů se zákazníky. Dílčím cílem práce je doporučit některé moderní techniky a nástroje pro efektivní vztahový marketing a implementovat je do vybraného podniku. V práci je zkoumána …více
Abstract:
Bachelor thesis is devoted to CRM and its implementation in the particular company. The aim of this thesis is based on an analysis of current CRM of the particular company to develop proposals and recommendations for a new strategy for customer relationship management. The mail objective is to recommend some modern techniques and tools for effective relationship marketing and to deploy them to the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2017
  • Vedoucí: Ing. Pavel Babka, MBA
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní