Strategie řízení vztahů se zákazníky v MSP – Bc. Kerolain Pimenova
Bc. Kerolain Pimenova
Bakalářská práce
Strategie řízení vztahů se zákazníky v MSP
Strategy of Customer Relationship
Anotace:
Bakalářská práce je věnována problematice CRM a jeho zavedení do konkrétního podniku. Cílem této práce je na základě analýzy současného stavu CRM konkrétního podniku vytvořit návrhy a doporučení pro novou strategii řízení vztahů se zákazníky. Dílčím cílem práce je doporučit některé moderní techniky a nástroje pro efektivní vztahový marketing a implementovat je do vybraného podniku. V práci je zkoumána …víceAbstract:
Bachelor thesis is devoted to CRM and its implementation in the particular company. The aim of this thesis is based on an analysis of current CRM of the particular company to develop proposals and recommendations for a new strategy for customer relationship management. The mail objective is to recommend some modern techniques and tools for effective relationship marketing and to deploy them to the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/epxzu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Pavel Babka, MBA
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Hodnototvorný proces podniku a jeho význam pro řízení vztahů
Igor Botlík -
Role hodnototvorného procesu zákazníka v celkovém marketingovém procesu společnosti - Případová studie společnosti Carrier chladicí technika CZ s. r. o.
Miloš Šetka -
Optimalizace hodnototvorného procesu v podniku
David Martinec -
Metodiky a důvody zkoumání hodnototvorného procesu společnosti a rozbor jeho klíčového významu pro řízení vztahu mezi dodavatelem a touto společností. Úloha dodavatele při zefektivnění hodnototvorného procesu.
Helena Ulrychová -
MIGRATION POLICY OF THE RUSSIAN FEDERATION
Ksenia Yugova -
Aktivátory a inhibitory sociálních médii ve vztahu k rozvoji MSP na příkladu MSP působících v sektoru služeb v Ghaně
John Amoah -
Umělá inteligence jako nástroj růstu konkurenceschopnosti MSP
Fraňková Fraňková -
Porovnání úvěrových produktů pro financování MSP
Petr Troníček