Teachers awareness of Mind Mapping Use as ESL Teaching method – Bc. Kristýna Junová
Bc. Kristýna Junová
Diplomová práce
Teachers awareness of Mind Mapping Use as ESL Teaching method
Teachers awareness of Mind Mapping Use as ESL Teaching method
Anotace:
Cílem této práce je usnadnit výuku angličtiny jako cizího jazyka na základních školách tím, že mapuje používání myšlenkových map a strategií a taktéž názory a dosavadní zkušenosti učitelů. Zamýšlený cíl bude dosažen zkoumáním těchto názorů a zkušeností a jejich přepisem pro syntézu a analýzu témat. Umožní tak zisk poznatků a údajů z výzkumu, které mohou učitelům pomoci rozšířit jejich repertoár strategií …víceAbstract:
The purpose of this thesis is to facilitate ESL instruction for elementary and middle school students by better understanding current usage of mind mapping constructs and teaching strategies, as well as the attitudes and beliefs of ESL teachers in relation to the approach. The intended purpose will be achieved by exploring the experience and perception, and transcribing these for syntehsis and analysis …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vdu3x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2019
- Vedoucí: PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Bc. Michaela Šamalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
English Language Teaching Strategies in Heterogeneous Classes
Tereza KRSKOVÁ -
Effective Strategies for Integrating Media Literacy Education into English Language Teaching
Markéta Šebestová -
Teaching English as a Foreign Language to a Learner with Autism with an Emphasis on Vocabulary Memory Retention
Šárka Ferenčíková -
Myšlenkové mapy v geometrii
Michal HENŽEL -
Multimodal Virtual Mind Map for Future Workplace
David Kuťák -
Myšlenkové mapy, pojmové mapy a jejich využití ve výuce chemie
Šárka Kurková -
Teaching vocabulary through mind maps
Karolína Polachová -
Teaching vocabulary through mind maps at lower secondary school level
Alena Štěpánková