Podpora rozvoje řeči dětí v MŠ – Markéta DRBOHLAVOVÁ
Markéta DRBOHLAVOVÁ
Bakalářská práce
Podpora rozvoje řeči dětí v MŠ
Anotace:
Bakalářská práce Podpora rozvoje řeči v MŠ se zabývá rozvojem řeči a komunikace ve formě individuální i skupinové práce s dětmi. V teoretické části jsou vymezeny pojmy komunikace, řeč a jazyk. Dále popisuje logopedickou prevenci a veškeré aktivity, které v této oblasti rozvíjí. V praktické části jsou navrženy týdenní plány pro logopedickou prevenci pro skupinovou i individuální práci.Abstract:
The bachelor thesis Language development support for children at nursery school focuses on language and communication ability development in form of both group and individual activities with children at nursery school. The theoretical part covers relevant concepts of communication ability, speech, language and logopedics prevention. Practical part proposes weekly plans for both group and individual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jaroslava Nováková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DRBOHLAVOVÁ, Markéta. Podpora rozvoje řeči dětí v MŠ. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Předškolní a mimoškolní pedagogika / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Pracovní listy jako učební pomůcka pro rozvoj osobnostních a sociálních dovedností žáka v hodinách občanské výchovy
Linda Skalníková -
Využití pomůcek u dětí se sluchovým postižením pro rozvoj komunikačních dovedností
Leontýna Prchalová -
Psychomotorická hra jako pomůcka pro rozvoj komunikačních dovedností u dětí
Tereza Lávičková -
Hry a pomůcky pro rozvoj koordinace ruka-oko v prostředí MŠ
Jitka VLACHOVÁ -
Pomůcky pro rozvoj dítěte s těžkým sluchovým postižením
Věra Trejbalová -
Didaktické pomůcky pro rozvoj předčtenářské gramotnosti
Jana HLAVOVÁ -
Specifické pomůcky pro rozvoj hmatového vnímání dětí v MŠ
Bohuslava KRŇOULOVÁ -
Pomůcky pro rozvoj komunikačních dovedností v mateřské škole
Kristýna Bauerová