Analýza využívání product placementu v ruské kinematografii – Anastasia Gayvoronskaya
Anastasia Gayvoronskaya
Bakalářská práce
Analýza využívání product placementu v ruské kinematografii
Analysis of product placement in Russian cinematography
Anotace:
Daná bakalářská práce se zabývala analýzou PP v ruské kinematografii, zejména analýzou PP ve filmu „Ironie osudu 2“. Výstupem této práce byly návrhy řešení, které spočívají ve zlepšení PP ve filmu „Ironie osudu 2“. Návrhy byly zpracované na základě důkladné analýzy, dotazníkového šetření a porovnání ruského PP s nejlepšími příklady PP světového. Aplikováním v dané bakalářské práci uvedených zlepšovacích …víceAbstract:
The thesis deals with product placement analysis in Russian cinematography, especially with the product placement analysis of the film "Irony of Destiny 2". The focus of the thesis was on the recommendations, which could improve product placement in the film "Ironie of Destiny 2". The recommendations were prepared on the basis of the analysis, the questionnaire survey and the comparison of the Russian …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Eva Švejdarová, Ph.D. M.A.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Product placement jako nástroj marketingové komunikace, vývoj umístění produktu ve filmu
Yulia Klimenko -
Postoj veřejnosti k umístění produktu v televizním vysílání a k jeho právní regulaci
Adam Žurek -
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
Tereza Nováková -
Product placement - právní úprava a jeho místo v marketingové komunikaci
Monika Švarcová -
Product placement - komparace právních úprav v rámci vybraných zemí EU
Matěj Řičánek -
Product placement na blogu a míra jeho uvědomění spotřebitelem
Michaela Tesařová -
Product placement na blogu a míra jeho uvědomění spotřebitelem
Kristina Jančaříková -
Product placement - právní úprava a jeho místo v marketingové komunikaci
Alena Palkosková
Název
Vložil
Vloženo
Práva