Přínosy velkého dodavatele potravin pro gastronomii – Bc. Miroslav Klapka
Bc. Miroslav Klapka
Master's thesis
Přínosy velkého dodavatele potravin pro gastronomii
Benefits of large food supplier for gastronomy
Abstract:
Cílem diplomové práce je zjistit, jaké přínosy má společnost Makro Cash & Carry ČR pro gastronomii a v čem naopak zaostává. Na základě těchto poznatků jsou navržena možná řešení pro udržení současné kvality služeb nebo pro jejich případné zlepšení. Teoretická část je zaměřena na vymezení základních pojmů, historii obchodu, specifikaci gastronomických provozoven, kategorizaci hostinských zařízení …moreAbstract:
The aim of this thesis is to find out what benefits company Makro Cash & Carry ČR provides for gastronomy and vice versa in what the company falls behind. Based on the findings possible solutions are suggested which should maintain the current quality of services or possibly even improve them. The theoretical part of this paper focuses on the definition of basic concepts, history of commerce, specification …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 11. 2016
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/12147/vsh_m_a2/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 1. 2017
- Supervisor: prof. Ing. Jiří Jindra, CSc.
- Reader: Ing. Zbyněk Vinš
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
Marketingové strategie v oboru gastronomie
Klára Baboučková -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Pivo v českej gastronómii, nové marketingové stratégie v ponuke piva
Peter Mokrý -
Výzkum faktorů ovlivňujících zákaznické chování ve vztahu k podnikům na bázi e-commerce
Tomáš Škeřík -
Přínosy velkého dodavatele potravin pro gastronomii
František Křivohlavý -
Analýza přínosu JIT vybraného dodavatelé v automobilovém průmyslu
Jan Brynych