Petr Kostelníček

Bakalářská práce

Vizuální styl a propagace produktu/ značky v online prostředí

Corporate Identity and Product Promotion / Brand in the Online Enviroment
Anotace:
V dnešní rychlé a internetové době vzniká čím dál víc nových a dravých značek, které chtějí být konkurence schopné. Díky tomu se firmy snaží působit na lidi různými marketingovými strategiemi jako například úderné vizualizace, social marketing a různé sezónní kampaně.
Abstract:
In todays fast internet age there is increasing number of predatory and new brands, that wants to be competitive. As a result, companies are trying to influence people with various marketing strategies such as striking visualizations, social marketing and a variety of seasonal campaigns.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2016
Zveřejnit od: 13. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kostelníček, Petr. Vizuální styl a propagace produktu/ značky v online prostředí. Zlín, 2016. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.5.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 13. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimédia a design - Digitální design

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.