Petr Kostelníček

Bachelor's thesis

Vizuální styl a propagace produktu/ značky v online prostředí

Corporate Identity and Product Promotion / Brand in the Online Enviroment
Abstract:
V dnešní rychlé a internetové době vzniká čím dál víc nových a dravých značek, které chtějí být konkurence schopné. Díky tomu se firmy snaží působit na lidi různými marketingovými strategiemi jako například úderné vizualizace, social marketing a různé sezónní kampaně.
Abstract:
In todays fast internet age there is increasing number of predatory and new brands, that wants to be competitive. As a result, companies are trying to influence people with various marketing strategies such as striking visualizations, social marketing and a variety of seasonal campaigns.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2016
Accessible from:: 13. 5. 2016

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Kostelníček, Petr. Vizuální styl a propagace produktu/ značky v online prostředí. Zlín, 2016. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.5.2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 13. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Visual Arts / Multimedia and Design - Digital Design

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.