Marketingová komunikace produktu okázalé spotřeby jako investice do společenské pozice – Bc. Gabriela Bohabojová
Bc. Gabriela Bohabojová
Master's thesis
Marketingová komunikace produktu okázalé spotřeby jako investice do společenské pozice
The Marketing communication of Conspicuous Consumption Product as an Investment in Social Position
Anotácia:
Diplomová práce řeší problematiku marketingové komunikace produktů okázalé spotřeby v oboru fashion, jako způsob investování do společenské pozice. Cílem je objasnit potenciál marketingové komunikace produktu prostřednictvím apelu na udržení, či zlepšení společenské pozice zákazníka v marketingové komunikaci vůbec a specificky pak u marketingu tzv. luxusních fashion značek.Abstract:
Thesis deals with marketing communications conspicuous consumption of products in the field of fashion, as a way of investing in social position. The aim is to clarify the potential of product in marketing communications through an appeal to maintain or improve the social position of the customer in marketing communications in general and specifically in marketing of luxury fashion brands.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/opht6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2017
- Vedúci: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BOHABOJOVÁ, Gabriela. \textit{Marketingová komunikace produktu okázalé spotřeby jako investice do společenské pozice}. Online. Diplomová práca. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/ctoq39/. [citováno 2024-04-24]
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík