Přímá volba prezidenta v ČR analýza prvního případu – Michal DRHOVSKÝ
Michal DRHOVSKÝ
Bachelor's thesis
Přímá volba prezidenta v ČR analýza prvního případu
Direct presidential election in the Czech Republic - analysis of the first case
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na využití politické reklamy v historicky první přímé volbě prezidenta České republiky. Práce je rozdělena do dvou částí teoretická a praktická. Teoretická část je zaměřena na proces přijetí přímé volby prezidenta a na teorii politického marketingu a politické reklamy. Jedná se především o historický vývoj politického marketingu a představení nástrojů politické reklamy …moreAbstract:
This thesis deals with the use of political marketing in the first ever direct election of the president of the Czech Republic. The thesis is divided into two section. The first part focuses on the process of adopting the direct election of the president and the theory of political marketing and political advertising. An overview of the historical development of political marketing will be presented …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. PhDr. Ladislav Cabada, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
DRHOVSKÝ, Michal. Přímá volba prezidenta v ČR analýza prvního případu. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of Philosophy and ArtsBachelor programme / field:
Political Science / Political Science
Theses on a related topic
-
Politický marketing prezidentských voleb USA v roce 2020: analýza a využití sociálních sítí a online médií v otázce Latinské Ameriky
Natálie Mordavská -
Politický marketing a jeho rozhodující role v prezidentských volbách 2023
Eva Šínová -
Politický marketing při první přímé volbě prezidenta České republiky
Petra Šantorová -
Politický marketing prezidentských voleb v USA
Dominika Kmecová -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Dominika Cimrová -
Marketing a volební úspěch
Veronika Ouředníková -
Politický marketing a nová média na příkladu prezidentské kampaně Baracka Obamy
Marie Komárková -
Politický marketing - jeho specifika a význam pro rozvoj moderní demokracie
Jiří Štěrba