Úroveň jazykových schopností čtyřletých dětí – Mgr. Barbora Hroncová
Mgr. Barbora Hroncová
Master's thesis
Úroveň jazykových schopností čtyřletých dětí
Language skills of four year children
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá zkoumáním řečových dovedností předškolních dětí ve věkovém rozmezí čtyř let a šesti měsíců po čtyři roky jedenáct měsíců. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a výzkumnou. .První kapitola obsahuje teoretická východiska, věnuje se vývoji dítěte předškolního věku a vzdělávání předškolních dětí v České republice. Druhá kapitola se zabývá vývojem a rozvojem dítěte předškolního …viacAbstract:
This thesis examines the language skills of preschool children ranging in age from four years and six months for four years and eleven months. The thesis is divided into two parts: theoretical and research part. First chapter provides the theoretical background, focusing on preschoolchild development and education in the Czech Republic. the second chapter deals with the development of preschool age …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bitc3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2016
- Vedúci: doc. PhDr. Ilona Bytešníková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Development of a 3D mucosal tissue organoid as a model to study of chronic inflammation
Veronika Bosáková -
Development of a small open economy with labour market frictions in times of crisis : Non-stationary DSGE model of the Czech economy
Jakub Moučka -
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Applying CA to the Understanding of How Interactional Teaching Strategies Contribute to the Development of Communicative Competence: A Case Study of Online English Lessons Delivered to a Group of Four Mature Students
Simona KOUBOVÁ -
Development of a digital service’s prototype for building a personal development trajectory of Master's degree graduates
Anastasia Kolmykova -
Ergoterapeutická intervence u dítěte s diagnózami vývojová dyspraxie a vývojová dysfázie v předškolním věku
Michaela VODHÁNĚLOVÁ -
Vývojová dysfázie v předškolním věku
Kateřina Kravarová -
Edukace dětí s diagnózou vývojová dysfázie v předškolním a mladším školním věku
Jiřina Meteláková