Ing. Barbora Holčáková

Diplomová práce

Tvorba komunikační kampaně

Development of communication campaign
Anotace:
Cílem diplomové práce je vytvoření komunikační kampaně pro módní butik G44 v Brně. Práce je rozdělena na dvě základní části. V první teoretické části je představena problematika komunikačních modelů a hierarchického působení komunikace na zákazníky. Ta je pak aplikována v samotném komunikačním plánu podle cyklu SOSTAC® a jeho jednotlivých fází. Zvláštní pozornost je pak věnována strategickému plánování …více
Abstract:
The objective of this thesis is to develop a communication campaign for a fashion boutique G44 in Brno. The paper is divided into two major parts. The first theoretical part introduces the issue of communication models and hierarchical effects of communication on customers. This is then applied in the communication plan itself according to SOSTAC® cycle in its every phase. An extra attention is closely …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta