Tvorba komunikační kampaně – Ing. Barbora Holčáková
Ing. Barbora Holčáková
Diplomová práce
Tvorba komunikační kampaně
Development of communication campaign
Anotace:
Cílem diplomové práce je vytvoření komunikační kampaně pro módní butik G44 v Brně. Práce je rozdělena na dvě základní části. V první teoretické části je představena problematika komunikačních modelů a hierarchického působení komunikace na zákazníky. Ta je pak aplikována v samotném komunikačním plánu podle cyklu SOSTAC® a jeho jednotlivých fází. Zvláštní pozornost je pak věnována strategickému plánování …víceAbstract:
The objective of this thesis is to develop a communication campaign for a fashion boutique G44 in Brno. The paper is divided into two major parts. The first theoretical part introduces the issue of communication models and hierarchical effects of communication on customers. This is then applied in the communication plan itself according to SOSTAC® cycle in its every phase. An extra attention is closely …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gmnku/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň -
Efektivita online marketingové komunikace ve vybrané firmě Fairmade s.r.o.
Simona Košková -
Efektivita online marketingové komunikace ve vybrané firmě
Jan Soumar -
Segmentace klíčových zákazníků a efektivita marketingové komunikace společnosti
Martin Holata -
Efektivita marketingové komunikace univerzitní ligy ledního hokeje
Matěj Mach -
Efektivita marketingové komunikace během pandemie
Pascal Gerhardt -
Efektivita online marketingové komunikace společnosti Graspo CZ, a. s.
Johana Přikrylová -
Digitální marketingová komunikace a její efektivita v komunikaci vybraného podniku
Vendula Kalenská