Filmová produkce a její využití v propagaci turistické destinace Česká republika v tuzemsku – Lucie Růžičková
Lucie Růžičková
Master's thesis
Filmová produkce a její využití v propagaci turistické destinace Česká republika v tuzemsku
Film production and its use in promoting the Czech Republic among residents
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá analýzou potenciálu rozvoje filmového turismu v České republice za účelem posílení domácího cestovního ruchu. Cílem je zjistit, zda je pro rezidenty Česká republika atraktivní turistickou destinací pro trávení volného času nebo dovolené a zda by pro ně byly produkty filmového turismu zajímavou atraktivitou. Úvodní kapitola se věnuje vymezení základních pojmů týkajících se …viacAbstract:
This diploma thesis analyzes the development potential of film tourism for the domestic tourism of the Czech Republic. The aim is to determine whether the Czech Republic is perceived by residents as an attractive tourist destination for leisure or vacation and if they would be interested in film tourism products. The introductory chapter is devoted to the definition of basic concepts relating to tourism …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 9. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41589
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
- Vedúci: Jana Valentová
- Oponent: Igor Rolínek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41589
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing vybrané turistické destinace
Bára Kašová -
Teritoriální marketing významných turistických destinací Ústeckého kraje
Patricie Benešová -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Marketingová studie vybrané turistické destinace
Anastasiya Piatrenka -
Marketingová studie vybrané turistické destinace
Tomáš Veselý -
Marketingová analýza turistické destinace Šumava
Adéla Dvořáková -
Digitální marketing v cestovním ruchu - Zvýšení povědomí o České republice jako turistické destinace na zahraničních trzích pomocí sociálních médií
Klára Špačková -
Cestovní ruch ve Spolkové republice Německo
Simona Tasevská